خرید ران مرغ خوشمزه و مقرون به صرفه
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 9 مهر 1400
ن : khashayars

خرید ران مرغ خوشمزه و مقرون به صرفه

خرید ران مرغ به دلیل طعم فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از مواد غذایی مورد علاقه خانم های خانه دار و آشپزهای خانگی است. ران مرغ وقتی به درستی پخته شود، نرم و آبدار می شود و طعم بسیار بهتری نسبت به گوشت سینه دارد.

امکان خریدن را مرغ به صورت با استخوان و با پوست، بدون استخوان و بدون پوست، و با استخوان و بدون پوست وجود دارد. هر سه مدل را می توان بلافاصله پس از خارج کردن از بسته بندی پخت. معمولا قیمت خرید ران مرغ بدون استخوان کمی بیشتر از ران مرغ با استخوان است، اما هر دو بسته بندی هم به طور قابل توجهی ارزان تر از سینه مرغ هستند.

ران مرغ را می توان به روش های مختلفی مانند کباب کردن، سرخ کردن، و در خورش های مختلفی پخت که به عنوان بخشی از غذاهای بیشمار در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز پخت ران مرغ

ران مرغ را می توان در طیف گسترده ای از غذاها استفاده کرد، از جوجه کباب گرفته تا ران مرغ سوخاری با طعم کاری یا روزماری. همچنین می توان این وعده غذایی خوشمزه را در ماهیتابه شرخ کرد یا در زودپز به سرعت پخت.

به طور معمول هر ران مرغ برای سیر کردن یک نفر کافی است پس اگر قصد خرید ران مرغ برای مهمان های خود را دارید این معیار را در نظر بگیرید.

ران مرغ را می توان به سادگی با استخوان و پوست روی آن پخت که طعم دارترین و لطیف ترین نوع پخت را ایجاد می کند و البته مدت زمان بیشتری هم باید برای پخت آن صرف شود.

 

از آنجا که ران مرغ دارای یک استخوان، همراه با بافت همبند مانند غضروف است، هنگام پخت مقدار زیادی کلاژن از آن خارج می شود. کلاژن به ژلاتین تجزیه می شود که به نوبه خود باعث می شود احساس لذت بخشی هنگام گاز زدن آن داشته باشید.

ران مرغ بدون استخوان و با پوست نیز برای کباب کردن بسیار مناسب است و به خوبی در توستر یا روی ذغال، برشته می شود.

ران مرغ چه طعمی دارد؟

ران مرغ طعمی فوق العاده نسبت به سینه مرغ دارد و بدون اینکه بیش از حد چرب باشد، پس از پخت نرم و آبدار می شود و البته در مقایسه با گوشت اردک و سایر ماکیان، طعم آن ملایم تر است.

خرید ران مرغ بهتر است یا سینه مرغ

ران مرغ به دلیل لطافت و عطر و طعم آن بیشتر از سینه مورد توجه قرار می گیرد، در حالی که سینه مرغ به دلیل عدم وجود چربی به عنوان غذای رژیمی طرفداران بیشتری دارد. ران مرغ راحت تر پخته می شوند، و به راحتی سینه ها حین پخت خشک نمی شوند. البته سینه مرغ نسبت به ران، سریعتر پخته می شود.

روش نگهداری از ران مرغ پس از خرید بسته بندی

بسته به تاریخ مصرف، ران مرغ را می توانید در بسته بندی اصلی خود به مدت سه روز در یخچال نگهداری کنید. برای اینکه پس از خرید ران مرغ، بهترین طعم را تجربه کنید بهتر است از رانهای تازه در اسرع وقت استفاده کنید. ران مرغ پخته شده را نیز می توانید یک یا دو روز در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

 

ران های مرغ را می توانید در کیسه فریزر شش ماه فریز کنید و ران های یخ زده را یک شب قبل از استفاده از یخچال خارج کنید.

ران مرغ را از کجا بخریم؟

ران مرغ به وفور در سوپر مارکت ها، مرغ فروشی ها و فروشگاه های آنلاین موجود است. اما برای خرید ران مرغ بهتر است به دنبال ران مرغ باشید که تا حد ممکن تازه باشد. تاریخ بسته بندی آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که گوشت آن صورتی و سالم است و لزج یا بد بو نیست. ران مرغی که با استفاده از شیوه های کشاورزی ارگانیک، پرورش داده می شود، کمی تیره تر، خوش طعم تر و گران تر است.

در سایت فیله می توانید انواع ران مرغ با استخوان و پوست و بدون استخوان و بدون پوست را سفارش دهید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: